Hogyan mosolyogj gyakrabban: 6 pofonegyszerű trükk, amivel örökre megváltoztathatod az életed

Állandóan stresszes vagy, még sincs időd egy kis lazításra? Ha megtanulod hogyan mosolyogj gyakrabban, azzal képes leszel boldogabban és kevésbé stresszesen élni, így kiteljesítve az életed.

A nevetésben és a mosolygásban elképesztő erő rejtőzik. Amikor mosolygunk vagy nevetünk a szervezetünk dopamint és endorfint szabadít fel, amiktől sokkal jobban érezzük magunkat. Segítenek, hogy nyugodtabbak és kiegyensúlyozottabbak legyünk. Így pedig sokkal jobban fogjuk magunkat érezni! Ezért életküldetésednek kell lennie, hogy megtanuld, hogyan mosolyogj gyakrabban.(Olvasd el: A sikeres élet titka)

Általánosságban segít jobban kezelni a stresszt, megtalálni a reményt, és meglátni a fényt az alagút végén. A mosolygást és nevetést nem szabad lebecsülni, hisz bármilyen negatív gondolatot vagy érzést képesek egy pillanat alatt, pozitívvá átváltoztatni.

A mosolygás és a nevetés csökkenti a stresszt

Tegnap stresszelve és az aznapi eseményeket elemezve hagytam el az irodát. Mi ment jól? Mivel végeztem? Merre tudok fejlődni? Ezeken felül, átfutottam az otthoni teendőim listáját. Kell valamit venni? Indítsak mosást? Elutaltam az albérletet?

Úgy éreztem mindjárt szétrobban a fejem. Aztán, ahogy vezettem hazafelé egy mellettem álló autóban feltűnt, hogy az ott ülő kisgyereknek milyen gondtalan az arca. Észrevette, hogy figyelem és ledöbbenten konstatálta, hogy én meg milyen gondterhelt vagyok.

(Olvasd el: 15 módszer, hogy olyanná válj aki állandóan azt hajtogatja, szeretem az életem!)

Elgondolkodtatott, hogy egy 5 évestől is ilyen pillantást kaptam. Bizonyára ijesztően nézek ki, gondoltam. Majd a következő pillanatban minden megváltozott, ugyanis a kis srác megeresztett felém egy hatalmas mosolyt, majd nevetni kezdett.

Nem tudtam mit tenni. Azonnal visszamosolyogtam akaratlanul is. Annyira őszinte és ártatlan volt a boldogsága, hogy viszonoznom kellett a felém áradó örömöt.

Egy pillanat elfelejtettem, min is agyaltam addig és ettől könnyedebben éreztem magam azonnal. Az mosolyom és abból felszabaduló öröm, felszabadított a terheim alól.

A gyereknek szerves része a mosoly és az öröm. Nem pörögnek azon, hogy mi történt és mi nem történt meg, vagy mivel kell szembenézniük. Minden pillanatot megélnek és sosem elemzik, hogy mit kéne érezniük. Ez a kis kölök az utamon hazafelé, egy mosollyal egyenesbe hozott. Rájöttem, hogy kevesebbet kellene pörögnöm mindenen és többet mosolyognom.

Hogyan mosolyogj gyakrabban – És élj boldogabban

Néhány embernek egyszerűen a mosoly és a nevetés az énünk része, gyakran teszik és őszintén. Másoknak ez nem megy ilyen könnyen. Nekik muszáj odafigyelni és koncentrálni, hogy többet tudjanak mosolyogni és nevetni.

Ennek sok módja. Vagy megtanulod hogyan mosolyogj, vagy egy klasszikus módszert alkalmazol, addig erőlteted magadra a mosolyt amíg nem marad ott, vagy jön elő magától.

(Olvasd el: Így szabotálod a boldogságod: 12 szokás amivel tönkreteszed az életed)

Az itt következő lista olyan tippeket és praktikákat tartalmaz amikkel elérheted, hogy gyakrabban mosolyogj és nevess, ezzel megváltoztatva az életed.

#1 Mosolyogj amint felébredsz. A legelső dolgod reggel, amint felébredtél a mosolygás legyen! Egyszerű de nagyszerű, azzal, hogy már rögtön reggel mosolyogsz megadod a napod kezdő pozitív lökését.

Azzal, hogy azonnal mosolyogsz ahogy felébredtél, megalapozod a napodat. Rögtön jobban fogod magad érezni, függetlenül attól mi vár rád aznap. Segít abban, hogy pozitívan állj az aznap kihívásokhoz. Továbbá csodákra képes abban, hogy letudd a reggeli álmosságot és gyorsan felpörögj.

#2 Mosolyogj sokat! Ha tudatosan mosolyogsz időről-időre, akkor idővel sokkal könnyebben fog jönni természetesen. Mosolyogj a tükörbe miközben készülődsz a napodra. Idővel egyre kevésbé fog a mosolyod erőltetettnek tűnni így pedig egyre könnyebben csapod be a tudatalattidat.
(Olvasd el: A bizonyíték arra, hogy értékes ember vagy)

Ha magadra erőlteted a mosolyt amikor valami nehézséggel nézel szembe, akkor sokkal több szemszögből tudod majd megvizsgálni és pozitívabban fogod látni, aminek köszönhetően sokkal gyorsabban tudod majd megoldani. Lehet, hogy az elején erőltetettnek és hamisnak fog tűnni, de ne add fel! Gyakorolj!

#3 Emlékeztesd magad a mosolyra! Hogy elérd gyakrabban mosolyogj, érdemes többet tenni, mint csak a tükörben gyakorolni. Csinálj magadnak apró emlékeztetőket, hogy mosolyogj! Dönts el, hogy mindig mosolyogni fogsz amikor kinyitsz egy ajtót, meglátsz egy babát, egy kutyát vagy akármi egyéb.

Itt bármit kitalálhatsz, a lényeg, hogy ahhoz tartsd magadat! Ha éppen azt teszed aminél eldöntötted, hogy mosolyogni fogsz, akkor mosolyogj! Válassz egyszerű dolgokat amiket fejben tudsz tartani és legyen ez a napi rutinod része!

#4 Változtass a nézőpontodon. Gondolkodj pozitívan! Hidd el, működik! Ha megtöltöd a fejed jó és pozitív gondolatokkal, akkor automatikusan többet fogsz mosolyogni!
(Olvasd el: Ezek a barátaid szakítanak el a saját boldogságodtól)

Ha úgy érzed, hogy erre képtelen vagy és nem tudod megtörni a negatív gondolkodásodat, akkor szánj rá 60 másodpercet, hogy megváltoztasd a gondolkodásmódodat. Maradj csendben! Próbálj meg semmire sem gondolni, ne hagyd, hogy a gondolatok cikázzanak a fejedben, csak lazíts és fókuszálj a belső békédre.

Szabadon a stressztől, kételyektől, határidőktől, fókuszálj csak arra, hogy kiürítsd a fejedet. Mindössze 60 másodperc, de sokat segít abban, hogy könnyedebbnek érezd magad utána. Változtass a nézőpontodon, és láss meg több pozitív dolgot.

#5 Mosolyogj mindenkire. Lehet, hogy nevetségesen hangzik, de mosolyogj mindenkire, aki szembejön. Csak attól, hogy mindenkire mosolyogsz, sokkal pozitívabbak és jobbnak fogod érezni a napodat. No meg a titka annak, hogy sok mosolygó embert láss az, hogy te magad is mosolyogj.

Amikor valakivel a napi rutin végzése közben összeakad a tekintetetek, ahelyett, hogy gyorsan máshova néznél, vedd fel a szemkontaktus és mosolyogj rá. Amikor munkatársakkal beszélgetsz mosolyogj! Még akkor is amikor valami konfliktusotok van és azzal beszélsz aki ezt okozta, gondolj valami pozitívra és mosolyogj.

Azonnal jobban fogod magad érezni, amikor a mosolygást választod, és a másik is jobban fogja magát érezni. A mosolygás ragadós, és ha kitartóan mosolyogsz előbb-utóbb mindenki mosolyogni fog a környezetedben és jobb lesz a hangulat.

#6 Mosolyogj sokat! Mosolyogj amikor boldog vagy, amikor vicces kedvedben vagy, amikor szeretettnek érzed magad, még akkor is amikor, szomorúnak vagy stresszesnek érzed magad. Mosolyogni amikor boldog vagy roppant egyszerű, mert ilyenkor ez a természetes reakció.

Szeretet, vagy szerelem miatt mosolyogni már kicsit nagyobb kihívás, mert ezzel együtt érezhetjük szégyenlősnek és félénknek is magunkat. De amikor eszedbe jut valaki vagy valami akit vagy amit szeretsz, akkor mosolyogj. Légy hálás azért, hogy van valakid vagy valamid akiért vagy amiért szenvedélyes tudsz lenni.

Tanulj az kis 5 évesemtől, vagy az összes többi kisgyerektől, akikből természetesen jön az öröm és a mosoly ezzel másokban is megállítva a stresszt és a negatív gondolatokat.

Azzal, hogy a napi rutinod részéve teszed a mosolygást, boldogabb ember leszel és el fogod érni, hogy alacsonyabb legyen a stressz szinted így pedig sokkal könnyebben fogsz nehéz szituációkat is kezelni.

Ami pedig az egészben a legjobb, hogy nem csak magaddal teszel jót, hanem a környezeteden is segítesz azzal, ha boldogabb és pozitívabb vagy. Rámosolyogni valakire a komor nézés helyett, hasznos neked is és mindenki másnak is. Te kivel vagy együtt szívesebben, aki sokat mosolyog, vagy aki állandóan komor?

(Olvasd el: Ismeretlentől való félelem – hogyan győzd le és lépj ki a komfortzónádból)

Sokunknak a mosolygás a boldogság nem jön könnyedén, de ha ezeket a tippeket elkezded használni, akkor sokat tehetsz magadért és a boldogságodért és nem lesz többet kérdés, hogyan mosolyogj gyakrabban.

Tetszett amit olvastál? Lájkolj vagy kövess minket Facebook-on vagy Instagram-on és segítünk abban, hogy önmagad legjobb énjévé válj, hamarabb, mint gondolnád!

 

 

 

 

 

 

Reklámok
search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close